TERMIN SKŁADANIA OFERT OD 28.10.2024 DO 04.11.2024
Syndyk masy upadłości BDS INSTAL Sp. z o.o. Sp. k. ogłasza pisemny przetarg ofertowy na sprzedaż środków transportu w postaci:
1. FORD TRANSIT CUSTOM
Model: FT Custom320 2.0 TDCiMR`18 E6.2 3.2t
-rok produkcji 2019, nr rej. RZ 495 FX, nr VIN: WF01XXTTG1KU87100
Wskazanie drogomierza 63724 km
Cena: 80 100,00 zł
2. FORD FIESTA
Model: Fiesta 1.2 MR`13 E5
-rok produkcji 2013, nr rej. RZ 494FX , nr VIN: WF0DXXGAKDDR77422
Cena: 18 300,00 zł
3. FORD TRANSIT
Model: Ford Transit FD E6 C9ESGFM1
-rok produkcji 2013, nr rej. RZ 492FX nr VIN: WF0SXXBDFSDR65742
Wskazanie drogomierza: 182778 km
Cena: 30 600,00 zł
Podane ceny są cenami netto.
Do ceny sprzedaży doliczony będzie podatek 23%.
Sprzedaż dokonywana jest ze skutkiem sprzedaży egzekucyjnej zgodnie
z treścią art.313 prawa upadłościowego.
- Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest:
2. Wpłacenie wadium, w wysokości 10% ceny oszacowania netto –na rachunek bankowy numer: 65 9101 0003 2015 0020 0918 0002,
3. Pisemna oferta powinna zawierać:
a) dane osobowe oferenta – imię i nazwisko, dokładny adres, nr telefonu, a w przypadku oferty składanej przez dwie lub więcej osób dane wszystkich oferentów,
b) oznaczenie przedmiot przetargu, którego dotyczy oferta,
c) oferowana cena wyrażona kwotowo i słownie,
d) sposób i termin zapłaty oraz inne propozycje przetargowe,
e) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby zawarcia umowy sprzedaży,
f) pisemne oświadczenie, że oferent zapoznał się ze stanem faktycznym i prawnym przedmiotu przetargu i nie wnosi w tym zakresie żadnych zastrzeżeń,
g) oferta oraz wszystkie zobowiązania i oświadczenia muszą być czytelnie podpisane przez oferenta, a w przypadku oferty wspólnej czytelne podpisy wszystkich oferentów,
h) w przypadku oferentów nie będących osobami fizycznymi, aktualny wypis z właściwego rejestru, dokumentujący prawo do składania wiążących oświadczeń woli w imieniu danego podmiotu, przez osobę, która podpisała ofertę, a jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, to również pełnomocnictwo podpisane zgodnie z zasadą reprezentacji,
i) w przypadku złożenia oferty na kilka pozycji, należy podać cenę netto dla każdej pozycji,
j) przetarg nie dojdzie do skutku w razie braku ofert spełniających warunki określone regulaminem
natomiast złożona oferta, spełniająca wymienione warunki, wiąże oferenta do zakończenia posiedzenia Sądu w przedmiocie zatwierdzenia wyboru nabywcy,
k) oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
l) jeżeli uczestnik przetargu, mimo wyboru jego oferty, będzie uchylał się od zawarcia umowy lub odstąpi od jej zawarcia, nie będzie mógł uczestniczyć w kolejnym przetargu,
m) sprzedający zastrzega prawo zmiany warunków przetargu, jak również jego odwołania bez podania przyczyn. Syndyk jest uprawniony do zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert,
n) oferty, które wymagają zatwierdzenia przez Sędziego-Komisarza wiążą do dnia prawomocnego zatwierdzenia wybranej oferty przez Sędziego-Komisarza,
o) w przypadku złożenia kilku ofert przez tego samego oferenta, przedmiotem rozpatrzenia będzie ostatnia złożona oferta (liczy się kolejność rejestracji ofert, które wpłynęły do biura Syndyka,
p) w przypadkach nieuregulowanych niniejszymi regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa upadłościowego oraz kodeksu cywilnego.
II. Otwarcia ofert i wybór oferenta, dokona Syndyk, w Biurze Syndyka przy ul. Geodetów 1, pok. 228, 35-328 Rzeszów – w terminie 7 dni od daty upływu terminu na składnie ofert.
III. Wydanie zakupionego przedmiotu nastąpi po zapłacie całości ceny na podstawie faktury VAT.
Telefon kontaktowy : 517-393-308, 608-363-479, 601-367-208.